czwartek, 28 sierpnia 2014

Cześć

Cześć, jestem Tyna *please not Martyna*, możecie mówić mi też Zgredek, Voldemort czy Bonnie.
Mam prawie piętnaście lat *taa… prawie… za osiem miesięcy to prawie…*. Zaczynam właśnie mój czwarty blog, ale poprzednich jeszcze nie skończyłam, na jednym jest trzydzieści rozdziałów, a na pozostałych jest ich mniej. Jeśli was by to interesowało, to dwa z tych blogów są w tematyce potterowskiej, a jeden o córce bogaczy, która zawsze musi mieć pecha. Jednak to opowiadanie będzie o dziewczynie, która nie jest do końca dziewczyną, a zresztą sami zobaczycie... Jej przeznaczeniem stała się śmierć, szkoda tylko, że ona nic o tym nie wiedziała. Co mnie zainspirowało? Oczywiście moje zamiłowanie do TVD. Rozdziały nie będą pojawiać się regularnie, ten blog będzie taką odskocznią od moich codziennych spraw, gdzie dam upust swoim emocją. Nie jest to oczywiście opowiadanie kanoniczne, bo główną bohaterką będzie wymyślona przeze mnie wampirzyca.

3 komentarze:

  1. Zgredziu? Kochanie ty moje, a kiedy u cb się rozdziały pojawiały się regularnie? Czwarty blog? Szalejesz dziołacha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho tam!
      Kiedyś dodawałam regularnie, aż w końcu moja fortuna *no ciekawe kto...* zaczęła wyjeżdżać :D
      Piąty :3 Mam jeszcze wspólny z Piernickiem c:

      Usuń
    2. Och... no...tak...ej to nei moja wina, ze musiałam wyjeżdzać!! I ja nic o nim nie wiem???? A chcesz dostać porządną Avadą?

      Usuń

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony