czwartek, 28 sierpnia 2014

Prolog

Jeśli to czytasz, znaczy, że ja już odeszłam.
Nie ma mnie, jestem już martwa.
Błąkam się po świecie jak jakaś bezkształtna masa.
Może jednak jestem w niebie, jeśli ono w ogóle istnieje.
Jedyna rzecz, która świadczy, że żyłam na tym cholernym świecie, to ten pamiętnik.
Miałam go od zawsze, ale był jakiś dziwny… Kartki się w nim nie kończyły.
Co z tego, że pamiętają o mnie przyjaciele?
Przecież to bezduszne wampiry, tak samo jak mój ukochany.
Starałam się być inna niż oni, ale rządza krwi i chęć mordu mnie pokonała.
Stałam się jak oni i byłam bezuczuciową suką, do czasu…
Umarłam, a może upadłam, a to tylko i wyłącznie wina mojego chłopaka.
Zabiło mnie moje przeznaczenie – od zawsze miałam być żoną Pierwszego.
Hej, jestem Ronnie Win – wampirzyca, a oto moja historia.

-- -- -- -- --
I jak wam się podoba prolog? Słowo daję najkrótszy jaki w życiu napisałam. Ech… I tak za dużo wam już wyjawiłam, a miało być tak pięknie. No cóż, kto powiedział, że życie zawsze jest poukładane i łatwe. Teraz zastanawiajcie się kogo zostanie żoną, bo chyba nie panny Mikaelson xD

5 komentarzy:

  1. O boże *o*
    Jaki zajebisty prolog ♥
    Czekam na pierwszy rozdział c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten prolog m swój charakter. Zaczęłam go czytać i aż krzyknęłam, gdy się skończył. Cóż, coś w nim jest. Jakaś melancholia, tajemnica. Słowa bohaterki naprawdę przemawiają do czytelnika.
    Prolog niby krótki, ale pięknie napisany.
    Już nie mogę się doczekać rozdziału:)
    Pozdrawiam.

    [moj-romeo.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja go czytałam już wcześniej < zazdrośćcie nędzne mugole, przyziemni i śmiertlenicy!!! :p >
    Prolog króciutki, ale ma swój urok!
    To teraz lecę cię pomecfzyć na privie!
    Pozdrawiam i weny
    #takaskromna
    #takaleniwa
    #twojanajlepszaprzyjaciółkaowielkiejskromności #PaullaK #Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no zapowiada się ciekawie. Na pewno będę wpadać. Dlatego proszę, żebyś dawała info o nowych notkach.
    Gabrysia M.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to jest coś. Czekam na rozdział. (Spojlery też mogą być ) ;)

    OdpowiedzUsuń

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony